Zwroty
Nie odbieramy zwrotów odesłanych do paczkomatu.
Zwrot należy odesłać wyłącznie na adres podany poniżej.
ⓘ Usuń starą etykietę
Jeżeli zwracasz do nas produkt zaklej lub usuń starą etykietę. Jest to prośba od firmy InPost. Zdarzyło się, że paczka wróciła do Klienta który dokonał zwrotu ponieważ na paczce były obok siebie dwie etykiety.
Odradzamy zwroty za pośrednictwem poczty polskiej. Przesyłki te są często awizowane do odbioru w punkcie bez próby doręczenia. My takich przesyłek z punktu nie odbieramy co skutkuje składaniem reklamacji u przewoźnika i ponowną wysyłką zwrotu.
Na zgłoszenie zwrotu macie Państwo 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Należy wypełnić formularz zwrotu w wersji elektronicznej lub papierowej. Polecamy korzystanie z wersji elektronicznej
Formularz elektroniczny kliknij tutaj
Formularz papierowy kliknij tutaj