LegowiskaPluszowe.pl
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty


Zwroty

 

Zanim zdecydujesz się na zwrot, przeczytaj nasze FAQ poniżej:

 

Decyduję się na zwrot, bo legowisko jest za duże / za małe lub nie pasuje mi kolor

Jeśli rozmiar legowiska nie jest odpowiedni, zamiast zwrotu warto rozważyć jego wymianę na inny. Chętnie pomożemy dobrać lepszy rozmiar i sprawnie przeprowadzić wymianę. Zadzwoń do nas pod 664-564-430 lub napisz na sklep@legowiskapluszowe.pl , a my chętnie pomożemy dobrać legowisko do Twojego pupilka.

Pies / kot nie chce korzystać z legowiska

Jeśli Twój pupil nie chce korzystać z nowego legowiska, to zupełnie normalne! Zwierzęta często potrzebują trochę czasu, by zaakceptować nowe miejsce do spania. Przerabialiśmy przypadki, że zwierzak przyzwyczaił się... dopiero po miesiącu. Może warto dać zwierzakowi trochę więcej czasu? Nie martw się tym, że masz 14 dni na zwrot; jesteśmy elastyczni jeżeli dasz nam znać, że taka sytuacja ma miejsce wydłużymy Ci czas na zwrot do 35 dni. 

Z legowiska odpadają włosy

Nie odpadają :) To co czasami można zaobserwować to pozostałość po krojeniu materiału legowiskowego. Chociaż staramy się unikać takich sytuacji sporadycznie może się zdarzyć, że na legowisku będą luźne włoski. Wystarczy je wówczas porządnie wytrzepać i problem zniknie. Nasza tkanina to absolutny TOP jakościowy, nic nie ma prawa tam odpadać :)

Nie odpowiada mi jakość legowiska

Chętnie wysłuchamy Państwa opinii na ten temat ponieważ to one pomagają nam tworzyć coraz lepsze legowiska dla zwierzaków. 

Zasady zwrotów

Nie odbieramy zwrotów odesłanych do paczkomatu. 

Zwrot należy odesłać wyłącznie na adres podany poniżej.

ⓘ Usuń starą etykietę

Jeżeli zwracasz do nas produkt zaklej lub usuń starą etykietę. Jest to prośba od firmy InPost. Zdarzyło się, że paczka wróciła do Klienta który dokonał zwrotu ponieważ na paczce były obok siebie dwie etykiety.

Odradzamy zwroty za pośrednictwem poczty polskiej. Przesyłki te są często awizowane do odbioru w punkcie bez próby doręczenia. My takich przesyłek z punktu nie odbieramy co skutkuje składaniem reklamacji u przewoźnika i ponowną wysyłką zwrotu.

Na zgłoszenie zwrotu macie Państwo 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

 

Należy wypełnić formularz zwrotu w wersji elektronicznej lub papierowej. Polecamy korzystanie z wersji elektronicznej

Formularz elektroniczny kliknij tutaj

Formularz papierowy kliknij tutaj

 
Przesyłkę należy we własnym zakresie odesłać na adres poniżej:
 
LegowiskaPluszowe.pl
Pogodna 8/U1
73-110 Stargard
 
Aby nadać przesyłkę można skorzystać ze strony:
 
 
lub
 
Na stronie https://nadaj.dpd.com.pl/ można stworzyć przesyłkę którą następnie z przyklejoną etykietą można przekazać min. w sklepach Dino, Żabkach, Kauflandzie czy na stacji Shell.
 
Pełna lista punktów DPD tutaj
  
Można oczywiście skorzystać z każdej innej dowolnej formy odesłania zwrotu do nas.
 
Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl