Kontakt
Zanim się Państwo z nami skontaktujecie zachęcamy do przejrzenia odpowiedzi na najczęstsze pytania.
Telefon: 664-564-430
Kontakt telefoniczny możliwy jest do godziny 15:30
FAQ
1. Czy mogę dokonać wymiany?
Tak oczywiście. Bez problemu wymienimy Twoje legowisko na inny kolor lub rozmiar. W celu wymiany należy odesłać do nas legowisko z informacją w środku na co mamy je wymienić.
Więcej na temat wymiany legowiska przeczytasz tutaj
2. W jaki sposób dokonać zwrotu?
Należy we własnym zakresie odesłać do nas zwracany towar wraz z odstąpieniem od umowy. Na zwrot masz 14 dni od dnia otrzymania legowiska.
Więcej o tym jak dokonać zwrotu zamówienia przeczytasz tutaj
3. Czy szyjecie w Polsce?
Nasze legowiska w całości są produkowane w Polsce. Kulka silikonowa która znajduje się w środku legowiska jest także polskiej produkcji. Jesteśmy bezpośrednim producentem legowisk które są dostępne w naszym sklepie, powstają one w naszej małej manufakturze w Stargardzie obok Szczecina oraz w dwóch partnerskich szwalniach z którymi współpracujemy.
4. Mam problem z płatnością
Jeżeli jest to płatność online która się nie powiodła ( blik, płatność kartą itp) prosimy o ponowienie zamówienia lub wpłatę na nasz rachunek bankowy. Jeżeli chcesz możesz zmienić w każdym momencie płatność na pobranie, wystarczy nam o tym napisać.
Nasze dane do płatności znajdziesz tutaj